Vůz Aa 1207 přařazen na osobní vlaky a označen Aa1-0207 později Ba 50 54 28-22 009. Ostatní vozy v letech 1967-68 přezančeny na Aa 51 54 18-10 001 až 096. Vozy 091 až 096 byly v období 1968-71 používány s řadovým označením ABa v relaci Praha-Paříž.
Celá dodávka byla v letech 1970-71 vyřazena z mezinárdního provozu a přečíslována na 50 54 18-10... se zachovanými pořadovými čísly. Mnohé pak po vyřazení byly upraveny pro potřeby různých železničních organizací.
Vůz č. 1138 byl renovován pro oslavy v roce 1989, dnes patří MDC Bratislava. V roce 1990 ještě údajně zůstaly zachovány vozy 1136, 1141, 1142, 1147 a 1216. Dle dostupných údajů mají na Slovensku kromě Aa 1138 existovat ještě vozy č. 1136 a 1150, vůz 1142 je zachován v ČR, o zbylých nejsou zprávy.
Těmto vozům předcházela dodávka 5 vozů (v roce 1964) s jiným tvarem skříně. Průměr dvojkolí je 950 i 920 mm.
Dodávky:
1965: ABa 39-80 006 - 065, byly dodány jako ABa 2006 až 2065
1967: ABa 39-80 066 - 085
1969: ABa 39-10 086 - 150
1970: ABa 39-10 151 - 238
1973: ABa 39-10 239 - 298
Po roce 1983 přeznačeny na ABm 51 54 39-40 ..., od roku 1983 stahovány z mezinárodního provozu a přečíslovány na 50 54 39-40...., vždy se zachovanými pořadovými čísly. Od roku 1990 řada AB.
Některé vozy použity pro rekonstrukce a modernizace. V roce 2003 ve stavu dva vozy 50 54 20-80 953 a 765.
Průměr dvojkolí je 950 i 920 mm
Dodávky:
1967: Bac 51 54 59-80 000 až 044
1970: Bac 51 54 59-80 046 až 052
1971: Bac 51 54 59-80 053 až 064
1972: Bac 51 54 59-80 065 až 096